Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Śmigiel
(1)
Filia St.Bojanowo
(1)
Czytelnia Śmigiel
(2)
Autor
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Studenci
(1)
Temat
Internet
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Public relations
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(386)
Socjologia i społeczeństwo
(136)
Medycyna i zdrowie
(80)
Psychologia
(78)
Edukacja i pedagogika
(76)
Zarządzanie i marketing
(3)
Religia i duchowość
(71)
Kultura i sztuka
(65)
Podróże i turystyka
(65)
Biologia
(63)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(46)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(43)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(42)
Rozwój osobisty
(37)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(33)
Etnologia i antropologia kulturowa
(32)
Geografia i nauki o Ziemi
(28)
Hobby i czas wolny
(26)
Literaturoznawstwo
(24)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(23)
Kulinaria
(19)
Kultura fizyczna i sport
(17)
Styl życia, moda i uroda
(17)
Ochrona środowiska
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Językoznawstwo
(12)
Dom i ogród
(8)
Filozofia i etyka
(8)
Archeologia
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Chemia
(5)
Fizyka i astronomia
(5)
Inżynieria i technika
(5)
Rolnictwo i leśnictwo
(5)
Architektura i budownictwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Nauka i badania
(4)
Transport i logistyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Geografia
(1)
Kryptozoologia
(1)
Kuchnia i gotowanie
(1)
Leśnictwo
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Polska
(1)
Publicystyka
(1)
Religia
(1)
Sport i kultura fizyczna
(1)
Sztuki plastyczne
(1)
Słowianie
(1)
Władcy
(1)
Zdrowie i uroda
(1)
Zoologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. Przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Premiera książki "Mój szef fest idiotą" Thomasa Erikssona już na początku października. To kompetentny, oparty na dwudziestoletnim doświadczeniu zawodowym autora, a zarazem lekki i zabawny przewodnik po świecie ludzkiej komunikacji. To nie tylko książka, która realnie – i szybko – może wpłynąć na życiową zmianę; to także ekscytująca lektura, od której trudno się oderwać. Thomas Erikson o tajemnicach ludzkiej psychiki opowiada z talentem rasowego humorysty i gawędziarza. A ponieważ od lat szkoli szefów na całym świecie, poznał niemal każdy ich typ.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Śmigiel
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 [lok. Śmigiel wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia St.Bojanowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [lok. St.Bojanowo wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Wprowadzenie ; 2. Wyzwania świata cyfrowego ; 3. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu ; 4. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień "Marketingu 5.0" są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain /Powyższy opis pochodzi z okładki/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Śmigiel
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 [lok. Śmigiel czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2002. - 393,[1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylusprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Śmigiel
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 [lok. Śmigiel czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej