Setiawan Iwan
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Śmigiel
(1)
Autor
Zarawska Patrycja
(147)
Kraszewski Józef Ignacy
(125)
Courths-Mahler Jadwiga
(117)
Roberts Nora
(113)
Sienkiewicz Henryk
(103)
Setiawan Iwan
(-)
Steel Danielle
(103)
Fabianowska Małgorzata
(101)
Mickiewicz Adam
(89)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka
(86)
Żeromski Stefan
(86)
Głowińska Anita
(84)
Disney Walt
(83)
Popławska Anna
(82)
Konopnicka Maria
(76)
Busquets Carlos
(75)
Iwaszkiewicz Jarosław
(74)
Rozwadowski Stanisław
(72)
Cartland Barbara
(68)
Sadowska Elżbieta
(68)
Krzyżanowski Julian
(66)
Supeł Barbara
(66)
Chotomska Wanda
(65)
Dąbrowska Maria
(65)
Szancer Jan Marcin
(65)
Chmielewska Joanna
(59)
Prus Bolesław
(59)
Szulc Andrzej
(59)
Brzechwa Jan
(58)
Słowacki Juliusz
(58)
Webb Holly
(58)
Rzehak Wojciech
(56)
Orzeszkowa Eliza
(55)
Kobyliński Szymon
(54)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(53)
Szal Marek
(53)
Żukrowski Wojciech
(53)
Pietrzyk Magdalena
(52)
Polak Kamil
(52)
Adamus-Ludwikowska Jolanta
(51)
Montgomery Lucy Maud
(49)
Rodziewiczówna Maria
(49)
Spirydowicz Ewa
(49)
Mazan Maciejka
(48)
Mróz Remigiusz (1987- )
(48)
Andersen Hans Christian
(47)
Clark Brenda
(47)
Kraśko Jan
(47)
Reymont Władysław Stanisław
(46)
Tuwim Julian
(46)
Żeleński (Boy) Tadeusz
(46)
Fabisińska Liliana
(45)
Flisak Jerzy
(45)
Masterton Graham
(45)
Drabik Wiesław
(44)
Królicki Zbigniew A
(44)
Makuszyński Kornel
(44)
Szulc Marian
(44)
Steel Danielle (1947- )
(43)
Zieliński Bronisław
(43)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(42)
Filipowska Agnieszka
(42)
Ławnicki Lucjan
(42)
Jaczewska Edyta
(41)
Kierszys Zofia
(41)
Marlier Marcel
(41)
Musierowicz Małgorzata
(41)
Coben Harlan
(40)
Dobraczyński Jan
(40)
Michalak Katarzyna
(40)
Myśliwy Agnieszka
(39)
Nałkowska Zofia
(39)
Parandowski Jan
(39)
Rychlicki Zbigniew
(39)
Łanowski Zygmunt
(39)
Bratny Roman
(38)
Dobrowolski Patryk
(38)
Drewnowski Jacek
(38)
Fleszarowa-Muskat Stanisława
(38)
Lem Stanisław
(38)
Lindgren Astrid
(38)
Zimnicka Iwona
(38)
Bidwell Anna
(37)
Bourgeois Paulette
(37)
Karpiński Marek
(37)
Kozłowska Urszula
(37)
Nurowska Maria
(37)
Cabot Meg
(36)
Kochanowski Jan
(36)
Marciniakówna Anna
(36)
Szelburg-Zarembina Ewa
(36)
Bidwell George
(35)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(35)
Gargaś Gabriela
(35)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(35)
Możdżyńska Aldona
(35)
Gralak Anna
(34)
Janecka Leonia
(34)
Siewior-Kuś Alina
(34)
Włodarczyk Barbara
(34)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(33)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Wprowadzenie ; 2. Wyzwania świata cyfrowego ; 3. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu ; 4. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień "Marketingu 5.0" są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain /Powyższy opis pochodzi z okładki/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Śmigiel
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 [lok. Śmigiel czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej