Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Śmigiel
(1)
Autor
Gasper Dorota
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Powieść polska
(4078)
Powieść amerykańska
(2676)
Literatura polska
(2562)
Literatura amerykańska
(1976)
Powieść angielska
(1484)
Komunikacja marketingowa
(-)
Literatura angielska
(1272)
Powieść młodzieżowa polska
(1025)
Powieść obyczajowa
(976)
Kobieta
(947)
Literatura dziecięca polska
(762)
Opowiadanie dziecięce polskie
(742)
Opowiadanie polskie
(636)
Polska
(636)
Poezja polska
(578)
Pamiętniki polskie
(564)
Rodzina
(497)
Romans
(451)
Powieść francuska
(434)
Miłość
(427)
Powieść niemiecka
(423)
Literatura francuska
(419)
Tajemnica
(405)
Przyjaźń
(381)
Kryminał
(373)
Literatura niemiecka
(371)
Poezja dziecięca polska
(370)
Powieść sensacyjna
(366)
Publicystyka polska
(360)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(357)
Relacje międzyludzkie
(350)
Literatura rosyjska
(349)
Powieść historyczna
(309)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(303)
Powieść rosyjska
(280)
Wojna 1939-1945 r.
(275)
Zwierzęta
(274)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(266)
II wojna światowa (1939-1945)
(257)
Powieść dziecięca polska
(253)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(247)
Zabójstwo
(237)
Śledztwo i dochodzenie
(231)
Wojsko
(226)
Magia
(222)
Powieść fantastyczna
(222)
Literatura młodzieżowa polska
(213)
Thriller
(199)
Dramat polski
(198)
Literatura
(190)
Historia
(189)
Powieść młodzieżowa angielska
(185)
Uczucia
(180)
Małżeństwo
(174)
Sekrety rodzinne
(174)
Trudne sytuacje życiowe
(174)
Policjanci
(171)
Wielkopolska
(169)
Literatura dziecięca amerykańska
(167)
Rodzeństwo
(165)
Życie codzienne
(162)
Fantastyka
(160)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(159)
Literatura dziecięca angielska
(147)
Żydzi
(144)
Dziecko
(142)
Reportaż polski
(142)
Relacja romantyczna
(140)
Wybory życiowe
(137)
Dzieci
(135)
Ludzie a zwierzęta
(134)
Powieść kryminalna
(131)
Boże Narodzenie
(129)
Przestępczość zorganizowana
(129)
Psy
(129)
Nastolatki
(128)
Powieść norweska
(125)
Powieść dziecięca angielska
(123)
Osoby zaginione
(121)
Dziennikarze
(119)
Język polski
(119)
Polacy za granicą
(119)
Kucharstwo
(115)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(111)
Thriller psychologiczny
(111)
Opowiadanie amerykańskie
(103)
Warszawa
(103)
Władcy
(103)
Bajka i baśń polska
(102)
Powieść kanadyjska
(100)
Matki i córki
(99)
Seryjni zabójcy
(98)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(97)
Powieść psychologiczna
(97)
Uprowadzenie
(97)
Dziewczęta
(95)
Książka dla dzieci
(95)
Horror
(94)
Pisarze polscy
(93)
Podróże
(93)
Książka dla małych dzieci
(92)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Wprowadzenie ; 2. Wyzwania świata cyfrowego ; 3. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu ; 4. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień "Marketingu 5.0" są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain /Powyższy opis pochodzi z okładki/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Śmigiel
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 [lok. Śmigiel czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej